Alla inlägg den 13 september 2018

Av Sirpa - 13 september 2018 16:12

Vår balkong är verkligen en underbar, blommande grön oas.

Av Sirpa - 13 september 2018 07:26

Igår tog jag en tur till Plantagen.
Det hängde med hem lite blommor.

Bland det finaste jag köpt på länge var en hel bunt med Gladiolusar i en ljuslila färg.
Fick dem dessutom för halva priset då de var så fulla i utslagna blommor.

Så vackra, se bara

Av Sirpa - 13 september 2018 07:22

Vi har varit iväg och provkört en liten bil som var helt ok i sig, om man gillar småbilar.
Vilket jag inte gör.
Kör ju helst en trafiksäker större bil.

Säljaren och vi hade inte samma tanke om priset på bilen så han fick behålla den.

Åkte sedan till Mellinger och Möller bil outlet.
Men de hade inget som kändes ok för den budget vi har att tillgå.
För dyra bilar helt enkelt.

Detta blir ju vår andrabil och får då inte kosta så mycket
Max 40 tusen har vi bestämt.

Letar på Bytabil på nätet och där finns ett upphav av bilar.
Hade bestämt oss för att åka och titta på en bmw i Norrköping idag efter sambon sovit klart efter sitt nattskift.

Nu var vi kloka nog att kolla upp den och tur var det.
Ägarbyten i mängd och besiktningar som krävt flera ombesiktningar.
Likaså stämde inte årsmodellen med det säljaren lagt ut på sidan.
Blev genast misstänksamma och hoppar över den resan.
Nåt stod inte rätt till med den bilen.

Letar nu vidare.
Tänkte se oss omkring i Västerås.
Hittade en bmw som jag blev nyfiken på.
Det är 3 serie jag vill ha.
Kostar inte så mycket och bra bilar om de blivit omskötta under sitt liv.
Tål många mil.

Letar vidare.
Behöver bil 1/10 så det är ingen panik.
Vill ha nåt jag tycker om.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards