Alla inlägg den 25 februari 2019

Av Sirpa - 25 februari 2019 03:35

Gårdagen var slitig och tröttsam då jag hade sovit så illa natten innan.
Låg ju vaken i timmar med hjärnan i full spinn, efter att ha drömt otäckt och vaknat av grym hostattack.
Kändes som jag skulle kräkas.

Jobbade på igår med allt här i flyttröran.
Fick två rum helt tomma och urstädade.
Skönt bara det.

Dotter och barnbarn hämtade mig och vi åkte ut till Ikea. Skönt komma bort en stund.
Köpte där en ny matta till hallen, som tål kattklor.
Hem följde med tulpaner med vas som jag kommer att ställa in i nya lägenheten först av allt idag när jag fått nycklarna.
Krokar och lite annat följde med.

När vi handlat klart åkte vi förbi Max, köpte med hamburgare.
For ner till Öster Mälarstrand och satt där i bilen, åt och såg på folk som gick i den kalla blåsten.
Solen värmde skönt där vi satt i bilen.

Tjejerna körde hem mig och åkte till sitt.
Dottern trött och i stort behov av vila.

Jag gjorde kväller ganska tidigt efter att först fixat tvätten i tvättstugan.
Hängde två ställningar tvätt här på de trånga ytorna.
Bra få in lite fukt.
Det är så torrt av alla kartonger som står fullpackade med mitt bohag.

Vaknade så straxt efter 2 inatt.
Kändes som jag sovit klart efter de 6 timmar jag fick ihop av djupsömn.

Idag får jag nycklarna till Novas och min lägenhet.
Äntligen!
Får se vilken tid det blir. Om jag hinner ta över någonting redan idag och komma igång med flytten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards