Alla inlägg den 28 februari 2019

Av Sirpa - 28 februari 2019 20:28

Den månad som snart gått, har varit minst sagt väldigt intensiv, mentalt jobbig och framtidsförberedande.

Nu är min flytt över.
Källarförrådet är ännu kvar att tömma men den fick jag vänta med.
Han som tog över lägenheten behöver inte förrådet i första taget.
Det är jag tacksam för.
Mina krafter är verkligen förbrukade i denna flytt och jag måste få vila ifrån allt ett tag.

Idag var jag tidigt och handlade på Maxi Hälla. 6.15 var klockan bara.
Lugnt och skönt där
Fyllde på förrådet av mat hemma igen
Hade medvetet inte handlat nåt innan flytt.
Kom hem med varorna.
Var jättetrött och frukosthungrig.

När jag frullat klart var det snart dags att gå över till gamla lägenheten
Nya hyresgästen kom dit
Han gillade min städning och var nöjd.
Han fick nycklarna och åkte sen till sitt jobb

Sedan rullade dagen på.
Jag var till jobbet en sväng.
Passade sedan barnbarn och hund medans mamma var hos vården.
Sen hem till mitt och vi fixade mat.
Packade inför helgen som jag kommer att tillbringa vid bussratten, hockeyarenor och Scandichotel med Luleå hockey A lag.

Dubbeldäckaren och jag.
Börjar med att hämta laget från Globen imorgon Fredag.
Spännande helg
Nova är med min dotter och barnbarn
Så hon har semester från sin mamma över helgen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards