Alla inlägg den 8 mars 2019

Av Sirpa - 8 mars 2019 21:33

Hela denna vecka har ramlat på med en sådan fart att jag inte ens orkat eller hunnit blogga.

Varje morgon upp 4 för att sedan börja mitt körpass 5.15
Har haft Sura, Ramnäs, Virsboturen först av allt på morgonen.
Sedan har den ofta följts av andra körningar med skolbarn till olika evenemang.

Har jag haft längre raster så har jag ägnat mig åt att köra grejer från förrådet i gamla lägenheten till den nya
Jobbat på med olika inredningsdetaljer i lägenheten
Badrummet, uppackning kläder, uppsättning krokar osv osv.
Det finns hela tiden nåt att göra.

Igår fick jag rycka ut snabbt på en Birkakörning.
Lastade i Västerås först och sedan via Bålsta till Birkahamnen.
Kom hem rätt sent igår kväll.

Var idag och handlade.
Köpte syrsor åt spindeldamen
Hämtade paket på Ica Skrapan. Min digitalbox till tv:n.

Hela veckan har vädret varit jättekonstigt.
-15 ena dagen, snö och blask nästa och regn idag, flera plusgrader.

Nu är det fredag kväll och jag är jättetrött.
Ska sova. Skriver mera imorgon.
Mycket jättekul har hänt denna vecka :) Det skriver jag om sedan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards