Alla inlägg den 14 mars 2019

Av Sirpa - 14 mars 2019 20:05

Bästa företaget att jobba för.
En stor familj :)
Jag är jättestolt och glad

Av Sirpa - 14 mars 2019 04:36

Vaknade tidigare än jag skulle denna torsdagsmorgon.
Sov riktigt djupt.

Känns att jag börjar komma i balans i själen efter allt som hänt.
Bostaden jag och Nova lever i nu börjar ta lite av den form vi vill ha.
Väntar på att det skall bli varmare väder och torka upp på balkongen så jag kan sätta upp gallret därute.
Nova längtar efter friskluft.
Hon var ju van att ha sin balkong.

Varje gång jag öppnar dörren ditut står hon redo att bege sig dit.
Inte går det att få henne förstå varför hon inte får.
Hon tittar ledset på mig sedan.
Försöker undvika att öppna så hon inte lockas nu när balkongen är farlig för henne.

Snälla vår! Kom tillbaka så jag kan fixa detta åt min lilla älskling.

Idag har jag en körning på ca 4 timmar bara.
Det är lagom.
Kör ju en Eckerö på Lördag igen och det är ju långa dagar med dessa körningar
Är borta i arbete 15 timmar och får betalt för drygt 11 på Eckerökörningarna.

Får en lite speciell buss idag :)
Kommer ta bilder på den och lägga ut sedan.

Känner mig utvilad och det är bra.
Kaffethermosen står redo och jag har tagit min första kopp kaffe för denna dag.
Nova fick sin frukost.
Hon sov tätt intill mig inatt.
Kände säkert på sig att jag var rejält trött efter gårdagens busväder på vägarna.

Hon är så fin min lilla prinsessa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards