Alla inlägg den 3 september 2019

Av Sirpa - 3 september 2019 08:36

Fick en så fin matchtröja av mitt Vsk :)

Jättesnygg!

Av Sirpa - 3 september 2019 07:33

Efter matchen som vi tyvärr förlorade denna gång mot Trelleborg, så körde vi iväg hemåt vid 20 tiden.

Hade då värmt mat åt grabbarna i ugnen som jag dragit el till från en dosa innanför grindarna.
Pasta Carbonara var det med den denna resa.

Grabbarna jätteglada över Äppelkakan och vaniljsåsen jag hade med.
Likaså en låda After Eight.
Mycket uppskattat efter den stora energiåtgången som är under en match.

Körde hemåt i ett smidigt och snabbt tempo.
Stannade till utanför Helsingborg så grabbarna kunde handla godis.


Mörkret föll och vi rullade uppåt landet.
Släckte ner i bussen och några sov medans andra tittade på film och pratade.

Efter 4.20 av min körtid stannade vi vid Rasta i Ödeshög.
Jag tog mig kaffe och vatten medans grabbarna åt hamburgare.
Rullade vidare efter 50 minuter.

Nonstopkörning ända till Solid Park.
Helt tyst i bussen då de flesta sov.
Kolockan var 4.15 på morgonen då vi anlände hem för avlastning.

När allt var ur for jag snabbt till depån för tank, städ, tvätt, dammsugning och toatömning.
Jobbade på bra fast jag var trött.

Klar straxt innan 6 så jag kunde åka hem.
Trött men väldigt nöjd efter körningen.
Andra dagen med 60 mils körning.

Gillar köra mitt lag Vsk :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards