Alla inlägg den 21 september 2019

Av Sirpa - 21 september 2019 14:18

Det är nu Lördag och jag ligger raklång över säten i bussen och vilar mig efter 8 km längs ån och motionsspåret i skogen i Lidköping.

Gårdagens match vann tjejerna och efter den matchen for vi så tillbaka till Skövde och sökte oss till deras inkvartering.

Tidigare på dan var vi iväg för inskrivning vid Ishallen i Skövde, sedan åt de lunch på en gymnasieskola.
Natten hade de sovit på Clarion Majoren där jag hämtade dem vid 11 tiden.
Passade mig med en egen morgon så jag hann med min träning.

Efter jag lämnat av dem igår kväll gick de och åt först innan allt som behövdes lastade ur bussen. Jag väntade sålänge och putsade fönstren invändigt.
Hann städa ur det lilla som blivit så jag hade bara att parkera bussen när jag kom till hotellet vid 19 tiden.

Kände mig riktigt trött då jag gått upp tidigt på morgonen.
Tog en dusch, fixade kaffe och åt lite tonfisk och fröknäcke.
Låg sedan och såg på tv och slöade tills det var dags att släcka vid 21 tiden.

Det blev några foton tagna under gårdagen.

Idag anlände vi hit till Ishallen i Lidköping vid 9 tiden.

Jag har mera att skriva om från Fredagen.
Hade en så härlig lång promenad på morgonen.
Den är värd ett eget blogginlägg

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards