Alla inlägg den 16 mars 2020

Av Sirpa - 16 mars 2020 20:29

Helt förstörd i kropp och fingerleder efter 8 timmars flyttstädning idag.

Blir så förbannad när jag måste städa ur tidigare hyresgästers äckel.

Aldrig att jag godtar en taskigt städad lägenhet igen!
Den var ju under all kritik då för knappt ett år sen när jag flyttade in.
Har städat vartefter under året och ändå är det en massa snusk kvar.

Se bara detta!!
Drog loss spisvredena då de såg så konstiga ut runtikring
De har varit missfärgade hela tiden jag bott.
Nu kom förklaringen.


Flott och äckel!!

Mitt är det då inte för jag snuskar inte i mitt kök.

Tog sedan bild när jag tagit loss glaset och tvättat och putsat överallt
Hittade en fin vit spis bakom all skiten.
Jag trodde det var missfärgat allt det fula och bruna, men det var skit

Så såg det ut överallt.

Fick badrumskaklet skinande vit också.
Tidigare var de grådassiga av kalk och smuts.
Tvättade fönstren runtom, alla rutor.

Som jag slet!!
Imorn är besiktningen

Sen lämnar jag över en fin och fräsch lägenhet till nästa.
Lite annat än det jag fick för ett år sedan.

Minns att det första vi gjorde dottern och jag då, var att skura golven innan vi började flytta över grejer.
Vattnet var svart av smuts...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards