Alla inlägg den 27 mars 2020

Av Sirpa - 27 mars 2020 19:50

Vilar, duschat, vilar, äter lite, andas frisk luft ute, vilar, sover, ont i huvudet, nyser, fryser överallt, sover fullt påklädd med dubbla filtar......

Nova har hållit mig sällskap

Av Sirpa - 27 mars 2020 00:43

Troligtvis bara för jag varit så slut och sovit mest hela dagen, så ligger jag nu vaken i natten, fast jag är jättetrött.

I tystnaden hör jag värmepannan så tydligt och den låter annorlunda än den gjort tidigare. Var uppe och letade efter ett expansionkärl som jag hade i min Sävsjö, som behövde fyllas på när det började låta skumt i pannan.
Hittade inte nåt sånt här i Kaben jag hyr.
Måste kontakta ägaren imorgon och fråga.
Blir ju knas om det behövs en påfyllning och jag inte sköter det.
Vill ju inte ha sönder grejerna.

Sen hörs det säkert extra nu när det inte är blåst och storm ute som det varit i nästan en veckas tid.
Då dränktes ju alla ljud i vagnen av mängder med andra oljud utifrån.

Nåja, om några timmar får jag svar och kan fixa det
Dessutom har jag ingen glykol hemma om det behöver fyllas på sånt.

Känner mig törstig och dricker mycket vatten nu när jag är risig. Fick nog i mig för lite under dagen då jag bara sov.
Har också ätit smörgås då jag kände mig lite hungrig, mitt i natten, helt fel tid att äta

Känner hur huvudvärken är på väg tillbaka så det är snart dags för en ny dos med värktabletter.
Huvudvärken tar kraft, så förbaskat mycket
Kände det i Onsdags då jag hade sån grym värk och dessutom jobbade hela eftermiddagen och kvällen.

Nova hon tar allt med ro.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards