Alla inlägg den 27 april 2020

Av Sirpa - 27 april 2020 18:58

Det är skönt att kura husvagn när det regnar.

Jobbade idag och det blev en jobbig dag känslomässigt då jag längtar så grymt efter mitt eget jobb, mina bussar och alla mina bästa kollegor i Västerås och Hallstahammar.

Det visade sig idag att jag inte kommer få köra nåt annat i Eskilstuna än samma tjänst, varenda dag.
I och med att jag är inlånad så krävs det inblandning av facket och en massa krångel så det kommer bli tjatiga veckor jag har framför mig

Samma turer dag ut och dag in.

Efter jobbet idag ringde jag min trafikledning och vi kom överens om att jag ska tillbaka till Björks i början av Juni.
Vi har så mycket tågersättningar som måste tillsättas att jag behövs.
Tack Gode Gud för det!!
Kändes genast mycket bättre för då har jag en tid att styra efter.

Jag har ju semester sista veckan i Maj så det är inte så länge jag ska köra Nyköpingsjojjon.

Jag hör inte hemma i linjetrafik, den tiden är förbi helt klart.
Det är så jäkla trååååååkigt!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards