Alla inlägg den 26 augusti 2021

Av Sirpa - 26 augusti 2021 11:07

I dagarna två har jag haft garagetjänstgöring och det i form av storstädning av våra beställningsbussar som ska vara kvar och följa med till nya depån om några veckor.

Det jag gjort är helt enkelt rengöring av allt invändigt, även bagageutrymmena.
Vsk bussen drog jag ut mattorna ur och tvättade noga med högtryck.

Ett rejält slit med allting och jag har jobbat på timme efter timme för att få klart så mycket som möjligt innan jag skulle ut i körningar igen.

Hann med 4 bussar av de 7 som ska med. En är jättefin och behöver inte åtgärdas. Så det är två kvar att fixa fint.

Av Sirpa - 26 augusti 2021 10:49

Idag är det Juicedagen som jag brukar kalla den för.

Frukost: Kaffe och ett rostbröd utan någonting på.
Smakade himmelskt!

Nu till lunch 3 dl naturell yoghurt.
Jag valde Grekyoghurten då den har en härlig syrlighet.

Sen är det meningen att jag ska pimpla i mig 1 liter Juice.
Det smakar väldigt mycket kan jag säga då mage och smaklökar vant sig av med allt sött.

Valde en Juice som inte är sockrad.
Det räcker gott med fruktsockret i överflöd.

Jag mår jättebra och jobbar väldigt mycket så jag hinner inte ens känna någon hunger.
Måste strikt se till att då i mig det som behövs.
Kroppen är nöjd och magen tyst och lugn.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards