Alla inlägg den 29 augusti 2021

Av Sirpa - 29 augusti 2021 13:02

Jag skulle inte heller vara glad om jag fått måsbajs på kinden!!!

Av Sirpa - 29 augusti 2021 12:54

Hade på Runkeeper imorse när jag vandrade runt i Karlskrona

Av Sirpa - 29 augusti 2021 12:50

Vaknade spm jag trodde att jag skulle, tidigt denna Söndagsmorgon på hotellet i Karlskrona.

Tog mig en kopp kaffe innan träningskläderna åkte på och det var dags att ge sig ut för att utforska omgivningarna.

Gick över till Saltön först av allt och fortsatte sedan att vandra dit näsan pekade.
Överallt kändes historiens vingslag.

Gamla skyttevärn på öarna dit det byggts broar så man kan gå ut och titta.
Marinmuseet vid Stumholmen med sina gamla krigsfartyg utanför.
Alla gamla byggnader överallt.
Den gamla järnvägen som gick under under broarna.

Så intressant överallt att gå och titta, ta foton och känna in det förgångna.
Gick och gick så det slutade med att jag vandrat nästan 11 km denna morgon.


Av Sirpa - 29 augusti 2021 06:09

Det här var verkligen ett tydt och behagligt hotell.
Kom hit igår och var jättetrött efter en lång dags körning.

Fick ett stort härligt rum med utsikt över havet och småbåtshamnen.

Scandic Karlskrona. Verkligen att rekommendera.
Det är mycket folk som bor här nu. Flera handbollslag och en massa andra människor.
Såg det när jag checkade in.
Det var stimmigt och stojigt därnere och i korridorerna sprang det barn och levde om.
Men i mitt rum är det jättetyst.

Luften härlig och denna utsikt helt underbar.
Igår kväll när jag skulle sova hällde regnet mer och jag somnade till det ljudet.
Sov tungt och fick så värdefull återhämtning.

Jätterar tjej i recetionen.
Jag har rummet en natt och med förlängd utcheckningstid till 15.00
Allt till priset av 695:- som min arbetsplats betalar då jag är här i jobb.

Har troligtvis ett rullstolsanpassat rum då den är så stor och luftig.
Ser ut så i badrummet med speciella handtag överallt och så.
Med dörrar till rummet intill som är låsta från båda håll nu givetvis.

Ligger just nu och njuter av en kopp kaffe och ska straxt bege mig ut och se mig omkring i den vackra kustmiljön.

Älskar mitt arbete.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards