Alla inlägg den 7 september 2021

Av Sirpa - 7 september 2021 20:32

Robert Johansson
Vann titeln Sveriges bästa Bussförare 2021

Han tävlade för Norlings
Jättekul!!!

Av Sirpa - 7 september 2021 20:29

Basseten Ludde härhemma vet hur han ska se riktigt otäck ut :)

Av Sirpa - 7 september 2021 19:49

Det blir en ordentlig skörd av tomater iår.
Dottern sådde i våras och det står dussintals med tomatplantor runtom huset.

De ger riklig skörd.
Så vi kan frossa i goda färggranna tomater hela hösten.

Av Sirpa - 7 september 2021 12:15

Igår Måndag for jag och kollegan med Vsk Herrar Superettan till Visma Arena i Växjö.

Vi åkte från Iver Arena i Västerås vid 11 tiden och jag körde första delen som var till Jönköpings GK där laget skulle äta lunch.

Sedan tog kollegan över och körde resten av vägen till Växjö.

Jag gick in och tittade på första halvlek och den andra följde jag från bussen via Vsk:s app i mobilen.

Matchen slutade oavgjort 1-1 och det kändes bra.
Vinst att föredra givetvis men vi fick med oss en poäng iallafall.
Det går ju inte så där jättebra för oss just nu.

Jag började köra från Växjö och var tvungen att stanna innan Askersund och gå på toa, så vi bytte förare samtidigt.
Kör ju helst då det är tråkigt och tröttsamt att sitta bredvid.
Framförallt mitt i natten som nu.

Vi släppte av spelare i Örebro och anlände Västerås 3.30
Hjälptes åt att lasta ur så alla kom iväg hem.
Jag plockade i bussen när kollegan körde till depån.

Det blev saker kvarglömt i bussen som hämtades vid depån av ägaren.

Kollegan och jag tanka, städa, tömde toa och dammsög, skura, fyllde vätskor och fixade allt tillsammans.
Smidigt och snabbt.

Körde sedan hemåt medans himlen började ljusna och en ny dag vaknade.
Lots som styrde trafiken längs vägen och Kvicksundsbron öppnad för fartyg sedan.
Så det tog tid att komma hem.

När jag lade mig hade jag varit vaken i 24 timmar.
Något trött men också väldigt nöjd med resan.

Vsk är ju mina grabbar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards