Alla inlägg den 3 april 2016

Av Sirpa - 3 april 2016 19:04

Sitter i sängen och dricker kvällskaffe.
Äter tunnbrödmacka.

Har precis försökt att sova några timmar.Gick inge vidare....
Får inte ro, grannar väsnas och det är så oroligt runt ikring.

Kroppen är ändå van nu att vara igång på natten så det kommer nog att gå bra ändå.
Skall åka iväg om två timmar.

Förra natten gick jättebra.
Lite jobbigt bara i Örebro när jag inte får någon rast utan sitter med folk i bussen hela tiden.
De väntar när jag kommer in.
Ska in i bussen 40 minuter innan...

Får se hur jag löser det inatt.
Ska köra bort från hållplatsen och stå nån annanstans.
Sedan köra fram 10 min innan.

Annars var det en toppennatt med många resenärer och jag fick återigen beröm och tack, handskakningar och klappar på axeln för fin, jämn och behaglig körning.
Samt trevlig information:)

Blev glad och tackade!

Körde så i depå och bilen hem.
Där i bilen kom tröttheten vällande över mig.
Kom hem och stupade isäng straxt innan 7.
Sov sedan till 10 och det var alldeles för lite.

Kaffe och hopp i träningskläderna.
Pw till Coop Extra och handlade det som behövdes för en brunch med min bästis V som kom över på sin långrast.
Hon kör Irstablixten denna helg.

Satt i tre timmar och pratade om kärlek och karlar:)
Ett ämne som det aldrig blir någon ordning på i våra liv, tycks det:)
Vi har för höga krav på de män som vi har i våra liv.

Har fått höra att vi skrämmer män med vårt sätt:) Att vi lever så intensivt och energiskt...Haha:)
Det är bara att hänga på.
Vi vill inte ha tråkigt i livet.
Det kan andra trista, grå och uttråkade kvinnor hålla på med.
Inte våran grej:)

När V gått så diskade jag.
Duschade tidigare och vek den tvätt jag hade på tork.

Såg sedan till att få i mig lite mat och isäng.
Klockan var då 15.30
Det blev en rastlös sömn som for mellan vakenhet, tankar, drömmar och oro över för lite sömn.

Gick upp vid 18 tiden, fixade kaffe.
Bredde mackor med till natten och kaffe i thermos.
Ligger nu och bara laddar inför nästa natt.
Pratar på Messenger med en kollega som är en positiv energibubbla:)
Han gör mig jätteglad.

Straxt dags att klä mig och på med smink.
Åker iväg vid 20 tiden

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards