Alla inlägg den 4 april 2014

Av Sirpa - 4 april 2014 21:38

Det har vi haft.
Många timmar i friskluft,grillos och solsken.

Vaknade innan min väckning denna morgon,redan klockan 4.Det var en tryckande huvudvärk som fick mig att vakna.Tog en Ibumetin och somnade om.Skulle upp vid 5.30 för att ta mitt löppass som jag inte hann igår.
Blev inget denna morgon.

Huvudet gav med sig under morgontimmarna och vi kom igång att lasta in det sista innan avfärd till Demodagen av svärsonens och hans kompanjons Sorteringsanläggning.

Hade med min husvagn där vi kunde brygga kaffe (Dieseldrivet elverk med)
Vi anlände vid 9.30 tiden till grustaget där allt skulle ske.

Dukade upp kaffe,äppelkaka.
Grill med korv,bröd och diverse tillbehör.Dryck

Riktigt kul dag med många besökare.
Korv o fika gick åt.
Glada människor och mycket beröm för min äppelkaka:)

Husvagnen var välbehövlig för matning och blöjbyte,vila från sol och uteluft för barnbarnet.
Vi var där i 8 timmar.

Kom hem trötta och nöjda.
Stinkande grillrök:)
Härlig dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards