Direktlänk till inlägg 31 augusti 2017
Idag hände det igen.
En kund frågade mig om min arbetsgivare hört av sig till mig.
Jag svarade förvånat att det har denne inte gjort... Varför frågan?
Jo för att kunden hade kontaktat kundtjänst och berättat hur de tycker om mig som förare.
Med mitt bemötande, goda och tydliga information och proffsig körning.
Kunden ville att det skulle framföras till mig så jag får veta vilket bra jobb jag gör.
Att jag är en ambassadör för företaget, mer än någon annan reklamkampanj.
Varför får jag inte detta till mig från min arbetsgivare????
Detta gör mig oerhört ledsen att inte ens kundens begäran är värd något.
Mina kunder är helt underbara och jag är så stolt och glad över att få vara en del av deras resa.
Tack snälla rara ni, som tar er tiden att höra av er och även ni som sedan frågar om jag fått ta emot erat beröm.
Detta har nu hänt många gånger.
Jag är lycklig över att kunderna själva berättar när det inget är värt från annat håll.
Mina kunder gillar mig och mitt sätt att leverera, det gör mig glad och lycklig
Då vet jag att jag lyckats :)
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | ||||
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |||
14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |||
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | |||
28 | 29 | 30 | 31 | ||||||
|