Alla inlägg den 28 januari 2017

Av Sirpa - 28 januari 2017 21:47

Helt underbar balkong har vi i vår nya lägenhet.

Stor och med jätteskönt trägolv.

Jag körde en del saker till lägenheten idag efter jobbet.Var bara hem och bytte om emellan.
Hade älsklingens bil som han lastat med kartonger.
Jag fixade dem till lägenheten.
Han jobbade under tiden.

Så skönt att kunna hjälpas åt med allting.

Tog med några lampor som jag ställde in i de rum som ingen belysning har.

Jag bara älskar denna lägenhet.
Precis så som vi vill ha det.
Stort och ljust.

Av Sirpa - 28 januari 2017 03:59

Skyddsängeln har flyttat in först av allt.

Igår vid 16 tiden överräckte Yvonne på Masmästaren över nycklar, taggar och besiktningsprotokoll åt oss i vår fina trea på stan :)

Så härligt!

Namnen våra står på dörren och postboxen.

Älsklingen och jag gick runt och inspekterade allt och bara kände glädje över vårt nya, gemensamma.
Han behöver lite mera tid att landa än jag i tanken.
Flytt ur det gamla pågår ju för fullt och upptar all fritid och kraft.

Lastade in kartonger från hans bil och sedan satt vi på köksgolvet och drack kaffe och åt bulle.
Bara kände in.

Nu går allt fort, knappt så vi hinner med i svängarna.

Skriver mera senare om lägenheten och Fredagskvällen.
Min kära åkte och jobbade medans jag började bära in och packa upp det jag hade med mig.

Låg en stund på köksgolvet och bara njöt av att se vårt stora, ljusa och jättefina kök

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards