Alla inlägg den 23 september 2015

Av Sirpa - 23 september 2015 19:43

Nu ligger det en beställning inne på två jätteläckra klänningar som jag ger mig själv.

De är så snygga.

Kommer nog under början sv nästa vecka.

Härligt med en ny stil:)

Nu ska kvinnan i mig synas.

Av Sirpa - 23 september 2015 19:35

Efter mitt arbete imorgon så kommer jag hem och lastar in Titti, kassar med kläder och sedan börjar årets sista resa ner till Öland.

Mitt älskade Öland!

Min husvagn är ju redan hemma men min dotters familjs vagn är kvar där
Så den bor vi i över helgen.
De åker ner några timmar efter mig.

Tänkte att jag skulle hinna dit före dem och värma upp vagnen innan de anländer, sent på natten.

Kan bli så tom att jag kommer hem på långrasten imorgon och hämtar allt så att jag kan fara direkt från jobbet.
Titti har ju sin stora bur i bilen så hon fixar tre timmar i den medans jag jobbar klart.
Bilen i skuggan och fönster öppna, inga problem.
Ska prata med en kompis på Depån om han kan titta till henne då och då.
Han kan ha bilnyckeln kvar.

Allt finns lösningar på:)

Härligt ska det bli!
Träna på Bödastranden igen..

Vagnen tas hem på Söndag och sedan är säsongen över för iår.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards