Alla inlägg den 1 juli 2020

Av Sirpa - 1 juli 2020 20:13

Vi förlorade skolkörningarna i Västerås och Munktorp till Bergkvara buss.

Vi i Västerås är nu varslade då det är alldeles för många förare.

Som om det inte vore nog med Covid19.
Nu är jag väl snart arbetslös också.
Har ju knappt 2 år på Björks buss

Drömmar slås i spillror!!!!

Av Sirpa - 1 juli 2020 06:39

Wille katt gjorde mig sällskap i sängen inatt. Han hade gått och lagt sig där före mig så det blev liksom jag som kröp ner honom.

Han var mycket inne denna dag då det regnade stundtals.
Nova rantade fram och tillbaka och bestämde sig sen för att stanna ute natten.

Faktiskt var det så svalt i sovrummet att jag sov med täcket på mig.
Wille hade lagt sig på påslakanet och jag ville inte störa honom.

Vi sov tungt hela natten.
Hörde hur han hoppade ner på morgontimmarna och jag själv vaknade 5.55
5 minuter innan väckning.
Ska ju på möte på jobbet idag och sedan handla åt min Covid isolerade gamla mor.

Tänkte jag skulle köpa nåt lite extra gott åt henne från Lidl så hon får nåt mysigt i sin ensamhet.

Annars har jag ledig dag från jobbet idag också.
En ordentlig veckovila innan den intensiva jobbperiod som väntar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards