Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Sirpa - 26 mars 2014 23:45

Jag blir med husvagn:)
Älskar husvagnsliv och nu när sambolivet är över så får jag skaffa mig en egen vagn.
Letade runt på Blocket och lite annonser överallt.
Hittade inget som jag tyckte passade min smak och plånbok.
Det är en viktig kombination.

Så en morgon var jag åter in på Blocket och kikade.
Såg denna bild

Ohhh...fastnade direkt.
Vilken stilren vagn!
Vad var det för märke...Sävsjö:)
Ja det är ju vagnar jag tycker mycket om.
Vill ha en som passar mina behov.
Separat sovrum med riktig säng,inget man måste bädda upp och ner hela tiden och ordentlig sittgrupp på andra sidan.
Det skall vara en ljus vagn med fina färger på dynorna.
Kolla in vad jag hittade i denna Sävsjö:)

Riktigt sovrum med mängder av förvaringsskåp.
Ordentlig säng.

Rejäl sittgrupp i andra änden.

Kök i mitten,perfekt!

Ljus vagn med jättefina mönster på dynorna.
Hämtar hem på Onsdag nästa vecka

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards