Alla inlägg den 14 september 2015

Av Sirpa - 14 september 2015 19:00

Imorse vaknade jag med huvudvärk.
Garanterat sockret från gårdagens kalasande.
Blev ju ätet en hel del:)

Stack ut på Powerwalk.
Lagom temp ute så jag gick raskt.

12.5 km blev det.
Riktigt skönt i kroppen.

Av Sirpa - 14 september 2015 08:00

Söndagen blev ett enda stort 2 årskalas på Prästgården.

Jag vaknade tidigt och började stöka runt innan familjen vaknade.
Fixade frukost och sedan var dagen igång.

Vi hjälptes åt med att få allt klart tills gästerna började trilla in.
Öppet Hus från 14.00 och framåt....

På sista bilden är det födelsedagsbarnet och jag :) stolt mormor.

Vid 17.30 tiden anlände den sista gästen och då hade det varit fullt hus mest hela tiden.
Så härligt!
Lillkillen trivdes med all uppmärksamhet och fick presenter som alla var jättebra.

Kläder, barnböcker och annat som en 2 åring gärna leker med.

När jag lämnade huset med min mor och andra barnbarnet i min bil och styrde hemåt, så var klockan nästan 19.00

Disken fixad, undanplockat och klart så gott det gick.
Lillkillen svettig och trött men ändå uppe i varv.

Riktigt 2 årskalas:)

Lämnade av min mor hemma och åkte hem till husvagnen.
Packade upp allt mitt och tänkte på dagen som gått.
Fick träffa min son också idag och det värmde mitt hjärta.
Vi pratade lite och det kändes bra.

Glädjen att få krama om min förstfödde var enorm.

Somnade sent med magen full av gottis från dagen och hjärtat varmt av all kärlek som visats under dagens timmar.

En liten kille fick ett riktigt kalas:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards