Alla inlägg den 17 april 2018

Av Sirpa - 17 april 2018 18:51

Jag har nu påbörjat min tredje vecka med LCHF.
En rejäl omställning för min kropp.
Jag har aldrig varit fan av fett och salt.
Nu äter jag både ock.

Vet inte om den mentala inställningen påverkat kroppen eller om den bara inte förstått vad som är meningen.

Idag när jag ställde mig på vågen så blev jag verkligen förvånad och glad.
Kroppsfettet har börjat minska.
Precis som menat.
Fettet använder kroppen som de kolhydrater jag inte tillför i kosten.

Som den har stretat emot!

Jag har varit helt slut stundtals, fattig på energi.
Nu har den hajat äntligen :)

Av Sirpa - 17 april 2018 18:18

Gick upp 3.15 denna Tisdag morgon.
Busskörning på schemat.
Cyklade till jobbet.
Gick stundtals för att få röra på mig lite mera. Var ute i så god tid.

Tog ut en Scania. Åkte till RC och tog ombord 19 resenärer. Avgångstid 5.10 från Västerås.
En vacker morgon med soluppgången framför, mot Arlanda.
Fick med Arlandapersonal i Enköping som blev jätteglada över att jag körde.

Åter till Västerås med en person ombord.
Förarbyte, rast.
Skrev klart mina övertidslappar som jag kunde ge direkt till chefen.
Åt lite bacon till frukost. Kaffe.

Körde en vända till Arlanda efter rasten.
Härliga resenärer som uppskattade oerhört min utförliga information och körningen.

Körde bussen i depå vid 13.15 tiden.
Var jättetrött.
Cyklade hemåt men vände om och trampade ner till vattnet.
Öppet vatten, strålande sol.
Mycket folk ute och strosade, njöt och bara mådde gott.

Gick med cykeln och skulle fortsatt länge till men jag var jättehungrig och kissnödig.
Trampade hemåt.
Öm i rumpan då jag inte cyklat på länge.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards