Alla inlägg den 9 oktober 2017

Av Sirpa - 9 oktober 2017 19:36

Var in till Vårdcentralen imorse på hörseltest.
Min läkare letar efter orsaken till att jag stundtals är så yr.
Testet var helt ok.

Jag åkte buss från Västerås och blev sedan upplockad av dottern.
Käkade frukost med henne och fick sedan skjuts till bussen i Sura vid lunchtid.

Det regnade hela dagen.
Gick av bussen vid Biskopsgatan och traskade hem i regn och blåst.

Var så trött!!

Tog en varm, lång dusch.
Gjorde rent i duschen då jag ogillar kalkfläckar på duschdörrarna.
Fixade mat till sambon kom hem från jobbet och gymet.

Tog lite foton utanför Vårdcentralen imorse, då jag väntade där på att de öppnade.
Ville inte vara inne med alla hostare och snorare.

Hösten är vacker med sin färgprakt.
Jag är glad att jag orkar se den och njuta av färgerna, trots att jag är så slutkörd...

Greppar efter energipåfyllning...

Ville katt gav mig lite energi när jag var hos dottern.

Man ser på fotot hur trött jag är...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards