Direktlänk till inlägg 23 mars 2020

Hamnar i en känsla

Av Sirpa - 23 mars 2020 07:09

Det kan inte hjälpas men jag hamnar i en känsla som inte släpper sitt grepp om mina tankar

Jag har under flera års tid sagt orden att " det måste bli ett slut någonstans" på det vansinne som hela världen utsätter sig för.

Ekorrhjulet snurrar allt fortare och det framgångsgalna, stressade samhället börjar tappa fotfästet alldeles
Allt, PRECIS ALLT! Handlar om pengar.

Bankerna styr hela världen.

Men nu, hur blir det nu?
Länder stänger, människor isoleras, människor dör, det är en kaos utan dess like överallt.

Min känsla är följande!

Detta är meningen, det är planerat att bli såhär.
Ekorrhjulet håller på att falla i bitar och någonting måste göras för att döja detta.

Man planterar ut ett dödligt virus.
Inte ett virus som dödar alla på jorden, men som ställer till enorm skada och framförallt en hysteri och skräck som får den lilla människan att drabbas av panik och uppföra sig som ett skrämt djur.

Vi tar hjälp av media för att sprida denna hysteri och galenskap
Media har ju makt, det vet vi ju alla.
Det som syns på tv och på alla sidor på nätet, det är ju verkligheten.
Nåt annat finns ju inte, för ingen lever ju längre i sin EGEN verklighet.

Sådärja:) nu har vi lyckats få till ett kaos som hjälper till att dölja det som bankerna, makthavarna gått överstyr med och tappat greppet om.
Nu kan vi börja om.
Folket lyssnar för de är så jäkla rädda och skrämda av alla dödssiffror som serveras dagligen.

Nu ska den LILLA MÄNNISKAN ta sitt ansvar.
Nu ska vi lyssna!!

Jag kan inte vara ensam om att bära dessa tankar om att detta virus kommer väldigt lämpligt.

Så mycket i världen var på väg att gå överstyr. Människor började vakna och inse att makten och härligheten styr ALLT.
Då måste något dramatiskt in för att rodda om och dölja.

Vad tror du?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sirpa - Onsdag 8 maj 13:57

Köpte från Matsmart förra året påsar med ingredienser till ett annorlunda bröd. Påsarnas innehåll var en blandning av Hasselnötter, Sesamfrön, Mandlar och lite andra fröer. Jag tillsatte det som stod. Blandningen i påsen, 4 uppvispade ägg, salt...

Av Sirpa - Onsdag 8 maj 10:15

Tidigt denna regniga Onsdagsmorgon satte jag igång med bullbak. Jag är ju sån att om jag bakar så gör jag rejäl mängd. Den här gången blev det över 80 bullar. Så nu finns det bullar att ta med till gamla mamma också när jag hälsar på henne på ...

Av Sirpa - Onsdag 8 maj 06:06


Tänk att kunna vakna på morgonen, efter att ha sovit gott en hel natt med känslan att det här är en ny dag, med nya krafter och utan värk. Det var ett bra tag sedan jag kände så. Det gjorde jag nu på morgonen. Vaknade som jag ska med katterna ho...

Av Sirpa - Tisdag 7 maj 16:46

Den här dagen har givetvis varit fullsmockad med Att göra grejer. Började dagen med att köra min lilla husbil till verkstan för att få olja och filter bytt. Det har jag inte gjort på de två åren jag har ägt fordonet. Förra sommaren användes den ...

Av Sirpa - Tisdag 7 maj 03:56


Det är en skön känsla att vakna på morgonen utan att ha en galen värk bara av att vända mig i sängen. Likaså att gå upp utan att det hugger som knivar i skinkan och ner längs med lårmuskeln. Kanske är det så att min kropp nu börjar på att ha räta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards