Direktlänk till inlägg 24 mars 2022

Trött på folk

Av Sirpa - 24 mars 2022 21:08

Jag är något less på människor som inte kan läsa innantill och tänka en extra gång innan dom rusar in i något.

Har mitt förtält till salu då jag inte har husvagnen kvar längre sen några år tillbaks.
Säljer den billigt för jag vill att den kommer till användning istället för att ligga på hyllan i källaren till ingen nytta.

4 stycken har nu varit jätteintresserade och tjatat om att hämta snarast och när det sedan kommit till läget att hämtning sker så har det uppdagats att dom inte läst annonsen helt och tältet är för stort för deras vagn.

Suck!!!

Jag har lagt ut en bild på all information om tältet i annonsen.

Nu har jag till och med lagt till en vädjan om att LÄSA all information om mått och allt Innan jag som säljare kontaktas.

Mycket tid helt i onödan har jag lagt på planering av dag och tid för att vara hemma när den ska hämtas.

Superfint tält som bara ligger och dräller.

 
 
Ingen bild

Tommy

25 mars 2022 04:59

Det där är ett mycket vanligt fenomen vid annonseringar,
även jag ska fråga min fru/sambo eller att ''jag ska tänka på saken'' .
Jag hade tex en tv ute på blocket som det stog i beskrivningen och bild kartongen där allt stog tryckt på, personen skulle bara bara ha den och erbjöd lite extra om jag höll den för dom skulle komma till Etuna med bil från Norrtälje, när dom kom hit för att köpa den ja då var den för liten :(
Det finns konstigt folk där ute, tro mig det är många som blir drabbade tyvärr :(

Sirpa

26 mars 2022 06:03

Just därför vill jag inte sälja nåt. Bättre skänka bort till behövande istället.
Vore perfekt att ge bort till en barnfamilj tex som inte har så gott ställt och behöver bättre förtält till sin gamla husvagn

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sirpa - Onsdag 27 mars 10:25


På Torsdag bär det iväg till Örebro. Dottern får köra mig dit då bilen behövs hemma. Hennes bil står där den står, helt opålitlig. Senast förra veckan vägrade den gå igång. Sen kan det gå nån timme och den startar utan problem. De tre verkstäde...

Av Sirpa - Tisdag 26 mars 08:57


Igår Måndag efter att jag kört båda mina barnbarn till skolan och handlat lite på Maxi så var det dags för den tredje behandlingen hos min Kiropraktor. Träffade på en kollega som går och tränar hos en annan Kiropraktor i samma hus. Vi gamla bussc...

Av Sirpa - Tisdag 26 mars 06:12

I Söndags hade jag en körning från Köping med Innebandygrabbar som skulle till Norberg och spela säsongens sista match. Småkillarna som var i 9 års ålder och även några föräldrar som var med var så imponerade av bussen. Tydligen hade det varit ön...

Av Sirpa - Måndag 25 mars 20:05

Idag blev det fest på eftermiddagen när jag hämtat barnbarnet från skolan. Jag fixade smet av Mandeldryck, smält veganskt margarin, vetemjöl, bakpulver, lite salt och vaniljsocker. Dessa blev till frasiga goda Wåfflor som sedan avnjöts med fär...

Av Sirpa - Lördag 23 mars 15:49

Igår hade jag en liten körning då jag utgick från Tuna Trafiks depå i Eskilstuna. Körde tom till Arlanda och väntade in ett plan från Frankfurt som landade 23.50. Hela dagen blev väldigt lång då jag gick upp tidigt i vanlig ordning och tänkte att...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards