Alla inlägg den 18 november 2019

Av Sirpa - 18 november 2019 15:49

Denna dag har jag bara degat omkring.
Försökt göra nåt men det har gjort så ont i armen att jag måst ge upp.

Soffhäng och mat har varit dagens syssla.

Kände mig frusen så det blev mysbrallor, fleecetröja och storstrumpor på.
Voltaren på armen lindade jag in den i en varm filt.

Har somnat till två vändor och sovit djupt kändes det som.

Ringde jobbet imorse och berättade om mitt mående.
Sökte hjälp och råd på nätet för smärtan och skickade efter ett stöd att ha på armen.
Den kommer imorgon från Apotea till dörren.

Gillar inte läget på något vis.
Skulle haft en VIP körning till Friends Arena ikväll.
Gäster från Färöarna.
Det gick jag miste om nu när kroppen satte stopp för körning.

Äter, ser på tv och tycker synd om mig själv.
Med armen inlindad i en varm filt

Av Sirpa - 18 november 2019 06:34

Har så bannat ont i min högerarm.

Läste på nätet om symtomen jag har och det verkar vara muskel el muskelfäste som blivit överansträngt och inflammerat.

Kör med Voltaren och sade ifrån mig jobb några dagar nu för att vila armen.

Hur man nu vilar en högerarm när jag är högerhänt.
Tejpa fast längs kroppen eller??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards