Alla inlägg den 14 juni 2022

Av Sirpa - 14 juni 2022 03:26

Igår efter att ha ätit lunch och vilat en stund, efter klippning av gräset så var det dags att greja vidare med min lilla husbil.

Jobbar med att få den fräsch och praktisk.

I toautrymmet saknas det en skåpdörr och det ser så fult och slarvigt ut.
Förra ägaren hade en papperskorg i det skåpet helt öppet.
Så ville jag inte ha det.

Satte dit krokar och ett band, sedan klippte jag och fållade upp en bit av ett duschdraperi som var kvar från min förra lägenhet.

Tycker resultatet blev rätt bra i det lilla utrymmet.
Ska tillverka en hylla av någonting till skåpet.

Sedan gillar jag inte det slitna fula skyddet på diskhon i köksdelen.
Den är kantstött och mönstret inge vidare.

Fick tag i en rulle plast på Lidl härom dagen som jag gillar mönstret på.
Självhäftande.
Måttade upp, klippte och vips satt den på plats med perfekt passform.
Tog före och efterbild faktiskt.

Sist av allt fick bagageutrymmet bak ett lyft.
Den har jag tidigare rengjort ordentligt och funderade på att lägga in nån matta som tål att bli fuktig.
Där ska jag ju ha bord, stolar, markisvev och sånt.

Det var ett mätande, krypande och klippande innan det var klart.
Före och efterbilder här också.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards