Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Sirpa - 12 juni 2014 20:25

Nu är det en månad kvar tills jag och Titti skall åka på semester.
Vi ska ju med vår älskade husvagn till Öland:) 5 veckor får vi där.
Det ska bli så oerhört skönt.

Vi har ju redan tränat en vecka och vet hur härligt det är där.

Jag har lite smått i handlat sådant som behövs till husvagnen och vår semester.
Det som nu står på tur är cykelställ och hållare för att kunna hänga min härliga cykel på husvagnsdraget.
Den vill jag ha med för att kunna cykla dit jag vill och inte behöva ta bilen.

Tält,matta,presenningar och sådant är snygg nedpackat.
Får låna bord och stolar av dotter med familj så jag inte behöver införskaffa det.

Det kommer att bli så härligt att få boa in min säsongsplats där:)

Jag ska se till att det blir hemtrevligt med blomkrukor och sådant:)
Första gången i mitt liv som jag kan ordna med en sådan plats.
Stormlinor skall också införskaffas så jag kan lämna allt när det väl är dags att jobba igen.

Spännande är det:)

Bygga ihop tältet ska också bli kul.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards