Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Sirpa - 28 juni 2014 20:43

På morgonen tog jag min kopp med kaffe fast jag egentligen fick dricka en slät kopp the.
Var så tömd på energi så det valet fick det lov att bli.
Skulle jobba en lång arbetsdag så det kändes angeläget att få energi.

Till lunchen blev det 5 skivor påläggsskinka och en liten honungsmelon.

Det var allt som menyn tillät ätas denna dag.
Middagen skulle vara INGENTING

Kvällen gick och jag tappade krafterna mer och mer.
Var till sist alldeles matt i knäna.

När arbetsdagen var slut och jag kom hem var jag tvungen att göra något.
Kokade på en kopp the och satte i en tesked honung.
Njöt detta med ett rostat bröd.

Straxt kom energierna åter.
Denna dag blev för tuff för mig med så lite att äta och lång arbetsdag.
Känns bra ändå.
Det jag åt och drack ingick i ingredienserna för kuren.
Honungen var en nödlösning.

Pjuh!
Morgondagen blir lättare igen.
Lite mera att äta då.

Vikt idag 73.1

Av Sirpa - 28 juni 2014 13:31

Full fart från tidig morgon med kopp kaffe,sockerbit.
Var med mitt lilla barnbarn morgontimmarna igen så moder hans fick någon vila.
Vi har jätteskoj lillkillen och jag.
Han åt sin morgongröt och sedan blöjbyte.
Var ute och gick med vagnen.Han tog sig en liten tupplur innan det var full fart igen:)
Kul hade vi!

Till lunch var det så dags för en halv grillad kyckling.
Det smakade himmelskt gott.
Tog en liten kopp kaffe innan jag lade mig för en stunds vila innan arbetet idag.

Till middag fick jag äta en morot och två kokta ägg.

Krafterna var lite klena när jag åkte hem på natten men det tror jag berodde på längden på min dag.

Vikten hade inte ändrats mycket

Dag 6. 73.7 kg

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards