Alla inlägg den 18 maj 2020

Av Sirpa - 18 maj 2020 04:46

Igår Söndag åkte jag och yngsta dottern till Västerås för att besöka ett par butiker.
Tänkte passa på när inte många var i farten ännu.
Där tog vi fel. Jättemycket folk överallt och få tog hänsyn till 2 meters avståndet.

Handlade snabbt det vi behövde.
Bland annat en långborste att koppla på vattenslan med mjuk borst.
För tvätt av bil och husvagn bland annat.

Lite målarfärg och annat vi behöver i huset.
Toapapper och annat på Eco innan vi for till min hemdepå Björks Buss.
Behövde läsa av Förarkortet då det inte är samma system ännu på Transdev. Eller vad det nu var som inte var lika, jag vet inte så noga.

Det blev en känslosam återförening med mina bussar.
Nallen, min dubbeldäckare.
Vsk bussen och Snyggingen Landslagsbussen. Kändes så jobbigt att se alla tre stå där utan körningar
Vet inte om de till och med är avställda.

Saknar mina körningar så fruktansvärt!

Dottern tog foto när jag kramade på Nallen.

Det lär dröja innan livet blir så pass normalt igen att det blir körningar.

Eckeröstarten är framskjuten till mitten av Juli nu.
Tvivlar på att det blir nåt alls i sommar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards