Alla inlägg den 29 maj 2020

Av Sirpa - 29 maj 2020 22:42

Fick fatt i pallkragar som jag gjort iordning för att odla lite härhemma.

Persilja, Paprika, Gräslök, Morötter, Lite mandelpotatis, Dill, Sallad, Sockerärtor och lite annat smått och gott.

Jordgubbar och Smultron finns redan i de gamla kragarna som är kvar.

Älskar att stöka runt i trädgården och se hur allt växer som jag fixat till.


Av Sirpa - 29 maj 2020 21:48

Köpte i veckan en grill för lite mindre pengar då jag inte har råd med utsvävningar av större modell.

Fick med hem en byggsats kan man säga.
Har dragit på det i flera dagar då jag kände att det krävs lugn och ro för att sätta igång med pusslet.

Fick bli idag då jag var väldigt sliten i kroppen efter gårdagens trädgårdsjobb.
Tog det lite lugnare idag.

Packade ur kartongen och tog ut alla delar från sina påsar.
La ut allt på golvet och började studera byggbeskrivningen.
Tog fotot när jag redan skruvat ihop några delar.

Del efter del kom på plats.
Blev lite fel som jag fick göra om och plötsligt stod där en snygg gasolgrill, redo för söndagens grillning.
Ska bara ordna med gasol.

Visst blev det bra?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards