Alla inlägg den 20 december 2023

Av Sirpa - 20 december 2023 14:49

Dotterns bil står på verkstan sen en vecka tillbaka.
Den vägrar bara plötsligt att starta och ingen förstår varför.

Hon har blivit stående med den i olika samanhang tre gånger på grund avv detta och har varit inlämnad på verkstad men felet kvarstår.

Nu hoppas vi på att den verkstad som har bilen nu kan klura ut vad som felar.

Så vi har det något kämpigt med bara en bil då vi bor på landet.

För min del har det blivit flera turer jag måst hoppa över och även tackat nej till jobb då bilen inte gått att avvara hemma medans jag jobbat.

Har inte kunnat hälsa på Mamma utan skjutit det närmare Jul.

Nu börjar min bil också bråka.
Det är nåt knas med bromsarna som kärvar.

Jag är så less!!! Alltid någonting som jävlas.
Inte en endaste dag som jag kan känna att livet flyter på.

Det är tur att barnbarnet har Jullov snart, men tjejerna måste ju ha bilen till stallet.

Jag är bjuden på Julbord imorgon i Örebro hos min arbetsgivare där.
Får se om min bil ens går att använda till det.

Allt kostar pengar då in i bomben....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards