Alla inlägg den 7 november 2020

Av Sirpa - 7 november 2020 06:45

Nu ökar smittan lavinartat och härhemma vidtar vi ännu striktare åtgärder för att försöka stoppa spridningen.

Vi har slutat helt att handla i butiker med fysisk närvaro.
Beställer allt på nätet.
Hämtar från utlämning endast.

Barnbarnen får inte vara på fritis utan hem direkt efter skolan.
Vi hjälps åt.
Mina döttrar och barnbarn.
Ett barnbarn vistas hemma hos oss istället för fritis.

Jag kan inte göra mer än det jag gjort hittills i mitt arbete som bussförare.
Kollegor sins emellan håller avstånd
Vi desificerar bussarna så mycket vi bara kan.
Håller resenärerna på avstånd från oss.

Tvättar händer, byter om direkt vid hemkomst, spritar, spritar, tvättar och åter tvättar händer så fort vi kommer åt.

Vi kramas inte hemma som säkerhet ifall jag har nåt med mig.

Vi har Covid19 testat oss och vi är friska allihopa.

Framförallt detta med att trängas i affärer, det går lätt att låta bli.
Vi måste inte!!
Beställ hem, låt en granne eller vän handla om du är i farozonen.

Utsätt inte Dig eller Alla andra för onödiga risker

Vi måste stoppa detta!!!

[Bild]

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards