Alla inlägg den 27 november 2020

Av Sirpa - 27 november 2020 05:37

Nu vill jag hem och det så snart som möjligt.

Den 10:e arbetsdagen här nere i landet.
Göteborg Alvesta med mellanstationer har varit menyn varje morgon.
Sedan rast i Alvesta och direktbuss till Göteborg mitt i eftermiddagsrusningen.

Tågersättning för SJ när det pågår banarbete.

Jag är jätteglad över att jag haft jobb och fått bo så trivsamt och bra på Scandic i Mölndal.
Var hem en snabb vända fredag natt till söndag lunchtid innan det var dags att återvända hit.
Hann tvätta och packa om väskan bara

Även fast jag trivts mestadels så kommer det vara skönt att åka hem.
Men först har vi hela arbetsdagen framför oss kollegan och jag.
Så vi kommer väl iväg vid 18.30 tiden ikväll.

Gick upp 4.45 denna morgon.
Ska ge mig iväg och tanka bussen innan morgonrusningen.
Det kommer ju ner två kollegor och hämtar våra bussar då vår körtid inte räcker till att köra hem.
Vi kommer åka personbil.
Det är ju inte meningen att dessa kollegor ska behöva tanka innan de åker hemåt.
De får nog tufft ändå att krångla sig ut ur Göteborg fredag eftermiddag.

Så det ligger än väldigt lång dag framför mig.
Ska ta en rask promenad efter tankningen och innan dusch, frukost och ihoppackning.

Myser med en kopp kaffe under min Vsk filt först :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards