Alla inlägg den 10 oktober 2019

Av Sirpa - 10 oktober 2019 00:57

Mitt barnbarn älskar hösten lika mycket som hennes mormor.

Det finns flera års fotobevis för hur hon dansar bland höstlöven.

Mormors fina tjej.
Snart fyller hon 9 år min Älskling.

Jag är mormor till 2 härliga barnbarn och farmor till 3 till :)
Goa, fina söta busungar alla fem.

Av Sirpa - 10 oktober 2019 00:12

Lade mig jättetidigt på Onsdagskvällen då jag måste vända dygnet.
Kom ju hem från Göteborg 3.30 tisdagmorgon och ska upp just sen tiden torsdag morgon :)
Blir lite vridet
Löste det genom att sova för lite efter Göteborg och på så vis kunna lägga mig tidigt samma kväll

Lyckades bra trodde jag men nu vaknade jag vid 23.30 och kan inte sova mera. Inte just nu iallafall.
Ska ju upp och iväg om några timmar.
Kommer att köra folk till Elmiamässan i Jönköping
Hämtar dem redan 5.15 så det blir en lång dag
Åter hemma ikväll vid 19 tiden.

Försöker få fram vad det är för innehåll på mässan. Om det är nåt av intresse eller om jag ska hitta på något eget under väntetiden som blir 5 timmar innan hemfärd.

Ska straxt försöka somna om.
Behöver några timmar till av sömn
Nova ligger och spinner på min mage.
Har hört henne vara vaken ikväll då jag sovit
Inte konstigt då hon sovit hela dagen.
Hon har varit in till mig ett par gånger i sovrummet och pratat. När jag inte svarat henne så har hon kommit upp till mig och krypit tätt intill och myst in sig i värmen.
En stund senare har hon gått iväg igen och grejat med sitt.
Balkongfönstret står ju öppet ännu på glänt så hon kan vara på balkongen och spana.

Älskade kattjej!
Vilken glädje jag har utav henne

Det låg ett meddelande från äldsta dottern i mobilen och väntade.
En fråga om vi ska åka till Mallorca 9/5 nästa år.
Vi ska ju dra en vecka någonstans, med lillkillen med.
Den 16/5 har ju jag Göteborgsvarvet så det blir nog för tajt eller rent av krockar med datumet

Checkar idag hur hon tänkte det hela.
Går kanske att tidigarelägga eller efter Varvet.

Bra om vi bokar något så jag kan lägga in om semester i god tid.
Hursom kommer jag att vara ledig i samband med Varvet några dagar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards