Alla inlägg den 23 oktober 2019

Av Sirpa - 23 oktober 2019 17:14

Idag dök det upp en hajfena på våran Vsk buss :)

Ibland lyckas man verkligen ta fotot från en lyckad vinkel :)

Av Sirpa - 23 oktober 2019 05:43

Av någon anledning var jag så fruktansvärt trött när jag kom hem efter jobb och besök hos mor samt skjutsa barnbarn.

Troligtvis har min kropp inte riktigt kommit i balans efter den rejäla förkylning som knockade mig ett rag.

Det blev bingen tidigt efter ett par timmars degande i soffan först.
Somnade lika fort som man blåser ut ett ljus.
Har sedan sovit tungt. Vaknade till kort bara när Nova var in och berättade någonting. Vet inte vad klockan kan ha varit.

Sedan vaknade jag 4.45 och kände att det börjar vara färdigsovet för denna natt.
Nova kom och lade sig på min höft.
Hon gör sånär jag ligger på sida.
Nuförtiden får hon balansera när hon ligger där då jag gått ner i vikt och höfterna inte längre är så fettmjuka.

Gick upp straxt efter 5, gav Nova frukost, fixade kaffe och har nu lagt mig i sängen en stund till.
Ingen brådska nånstans.
Börjar jobba 7 för att sedan vara i farten till 21.30 ikväll innan dagen är färdigjobbad.

Vi kommer att vara två bussar som kör gäster till Sätra Brunn.
Sedan hem med bussarna då de ska ut på annat jobb.
Jag har sedan en körning från Sala på dan.
Med liten buss då det är en person, skolkörning.
Sedan drar vi iväg igen två bussar för att hämta hem gänget från Sätra Brunn.
Busstvätt och städ tillkommer till detta, vid varje fordonsbyte idag.

Tänkte att på dan där det är nån timmes väntan så åker jag med egen bil för att handla ingredienserna till den smörgåstårta mitt barnbarn beställt till sitt 9 års kalas på Lördag

Tänkte göra den halvfärdig fredag kväll för att sedan garnera med frukt, bär och grönt på Lördagen.
Hennes moster kommer att baka cupcakes.
Hon ska ha Bärgartema på kalaset.
Får se vad jag hittar på mera för att hon ska få ett kalas att minnas.

Straxt gör jag mig iordning för dagen.
Det är höstlikt kallt och rått ute så varmt på gäller.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards