Alla inlägg den 9 september 2020

Av Sirpa - 9 september 2020 18:16

Nu är jag beställningsförare några dagar igen, efter att ha lärt mig linjetrafik i Enköping måndag och tisdag :)

Hämtade ESK hockeylag vid 14.45 idag.
Lastningen gick snabbt och smidigt och vi kom iväg i bra tid.

Körde via Södertälje till Nyköping och Hockeyarenan här.
Rosvalla. Stort fint område innamför grindar så jag står bra med bussen.

Lastningen gick lika fort den också och jag vände sedan bussen och parkerade vid sidan av så jag står redo och klar för hemfärd så snabbt som möjligt när allt är klart ikväll.
Likaså ur vägen för utryckningsfordon om de behöver fram.

Har nu laddat fram Päronkakan jag lovade till grabbarna efter förra matchen i Eskilstuna som de vann.
Kaffebryggaren står laddad om det är nån som vill ha.
Vaniljsåsen ligger i kylen.

Vi får se om jag kommer åt att se matchen.
Det är ju låst och igenbommat överallt nu.
Blåser hårt ute så det får bli en kortare promenad om jag nu ger mig ut, det visar sig.
Rätt skönt här i bussen också i lugn och ro.

Hoppas jag åker hem med chaffisvinst ikväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards