Alla inlägg den 19 november 2014

Av Sirpa - 19 november 2014 07:41

Tisdagen bjöd på fina timmar att lägga i minnet.

Min dotter i Surahammar hade behov av att få sköta sitt arbete trots att mitt lilla barnbarn var sjuk och inte kunde gå till dagis.
Likaså pappan behövdes på sitt arbete.

Jag såg då chansen att få tillbringa några timmar med min lilla tjej, då jag själv skulle börja arbeta 14.40

Gick upp tidigt fast natten inte bjöd på på mycket sömn.
Det hände lite saker som höll mig vaken. Går inte in närmare på det ännu :)

Kom till Surahammar vid 8.30 tiden.Träffade en god vän kort först innan jag landade hos min lilla tjej och hennes pappa.Vi åt frukost tillsammans.

Sedan följde mys och bustimmar :)
Vi hade fullt upp med allt vi företog oss.
Läste Bamsebok, målade,byggde Zoo av klistermärken i en fin bok.

Vi åt mellis, frossade i pepparkakor och skrattade gott åt allt tokeri vi hittade på.
Hon var ganska trött och hostig mellan varven så det blev lite soffhäng också.

Sedan duschade jag och gjorde mig iordning för arbete.
Uniform och smink på.

Hennes mamma kom hem så vi hann ses en stund, äta lunch innan jag så for iväg.
Kvällen på arbetet var lugn.
Jag tampades med magvärk.Vet ju att det är pga frånvaro av träning.
Min kropp vill igång igen men jag vågar inte riktigt ännu.
Andningsvägarna är inte bra än, hostar upp en hel del.

Blir bättre för var dag och det känns bra.Önskan vore att det kunde gå snabbare, men det är bara att ha tålamod.
Allt ordnar sig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards