Alla inlägg den 30 november 2014

Av Sirpa - 30 november 2014 20:35

Fjärde fastedagens kväll har varit riktigt jobbig!
Har varit så fruktansvärt hungrig så det var på nypen att jag gav vika och åt fast föda.
Gjorde det inte!

Hade tidigare under kvällen vägt mig och jag har gått ner mer än 2 kg på 4 dagar.Det känns i hela kroppen.
Så det vore vansinne att avbryta nu.

Jag vet att det kommer kännas bättre imorgon.Då är det också dags att ta mera utav Multivitamindrycken som ger mera energi.

Så nu ikväll värmde jag på lite av Grönsaksjuicen som inte finns med i kommande dagars meny.
Det stillade hungern.
Sitter nu och smuttar på en kopp Örtte med en tesked honung i.

Är fruktansvärt trött!
Jag hoppas att det kommer en vändning imorgon för jag skulle vilja komma igång med träning så snart som möjligt.

Saknar min käresta som skall sova i sitt hus inatt.
Vi gjorde det valet.
Jag skall själv straxt gå och lägga mig för att gå upp tidigt imorgon.
Ska hämta mina vinterdäck för att få dem pålagda på Volvon i veckan.

Lite udda sätt att fira 1:a Advent.
Har tänt ljuset självklart.
Saknar Glögg och Pepparkaka.
Får ta igen det nästa helg :)

Av Sirpa - 30 november 2014 19:26

Denna helg har jag haft körningar som bringat mig stor njutning och glädje.

Söndagsmorgon började så lugnt och fint med tänt ljus och kaffe i sängen med kärestan.
Efter snabbdusch bar det iväg till dagens arbetspass.
Kärestan och Titti katt tog sig lite extra vila efter jag åkt:)
Mysigt!

Fick tid på mig att smälta gårkvällen då jag fick en så vacker bukett med röda, underbara rosor.
Jag fick ju rosor häromdagen som inte ville vara med så länge, utan slokade efter ett par dygn.
Så nu ville han att jag skulle ha fräscha, hållbara rosor:)
Så vackra! Blodröda..

Körde min sväng precis som igår till och från Avesta Krylbo.
På återfärden fick jag möjlighet att ta bilder vid Oxbron, mitt favoritställe för fotografering.
Se och njut :)

Av Sirpa - 30 november 2014 14:02

Idag är det riktigt jobbigt....
Magen morrar och gnäller.Det riktigt nyper på insidan, vilket gör att jag har riktigt tufft att sköta mitt jobb, köra bussen.

Längtar hem till min varma morgonrock och vila...komma ur uniformsbyxorna och sträcka ut.

Står just nu i Skinnskatteberg och tycker synd om mig själv :/
Det får män väl göra ibland?

Skulle ha fikat med en kompis i Fagersta med det brast i kommunikationen, vi kom i kontakt för sent för att det skulle hinnas.
Får ta det nån annan gång.

Längtar till min kärestas varma, trygga famn och hans lugna röst.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards