Alla inlägg den 24 november 2017

Av Sirpa - 24 november 2017 05:18

Här i vår stad Västerås, får vi njuta av vackra ljusdekorationer.

Vi har våra fina rådjur i Vasaparken.

Om man tittar noga på bilden så syns det ett par till längre bort.
Jag ska fota dem också senare när det kommer snö igen.
Hann inte igår då jag skulle med bussen till Arlanda.

Sedan står det jättefina julgranar överallt i stan.
De gör mig så glad i sin enkelhet och fina färger.

Nytt för iår, tror jag iallafall :)
Kanske har den stått tidigare år utan att jag sett den.
Åker ju sällan längs Kopparbergsvägen.
En snögubbe, jättefin!

Konserthusets fina belysning har varit favorit för mig sedan den kom till för många år sedan.
Rött och blått, beroende på årstid tror jag.

Det är en jättefin stad vi bor i Västerås.

Nu har jag inte hunnit vara ute och gå annat än på väg till och från jobbet.
Men när snön kommer så blir det njutfulla promenader.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards