Alla inlägg den 3 juni 2020

Av Sirpa - 3 juni 2020 23:00

På Lördag ska jag iväg med "min egen" dubbeldäckare Nallen på körning från Stockholm till Värmland.

Som jag har längtat!

Beställningskörningarna har ju helt försvunnit under Covid19:s framfart.

Det ska bli härligt att få ge mig ut på vägarna igen.
Sedan på Söndag kommer jag att köra tågersättning. Som det ser ut nu så är det Vsk bussen jag ska ha till det.

Går alltså in och kör en helg mitt i min semester bara för att få komma hem till mitt eget jobb igen.
Fortsätter sedan med en veckas semester till innan det blir jobb på heltid igen.

4.15 lördag morgon styr jag mot Stockholm med Nallen :)

Fotot jag lagt ut är körning med Luleå Hockey när de spelade mot Leksand och vi bodde i Tällberg.

Härligt minne!

Av Sirpa - 3 juni 2020 20:47

Nu har jag den underbara tomt jag önskat mig länge.
Likaså en veranda där jag kan ha mängder med blommor.

Rabatter som jag ska se till att det kommer vara blommande växter under hela den årstid som det inte är vinter

Lite smakprov på vad som nu växer och frodas..

Älskar mina blommor.
Det finns mycket mer än det jag lagt ut foton på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards