Alla inlägg den 18 november 2016

Av Sirpa - 18 november 2016 08:57

Nu när jag varit hemma och dålig så har Ville katt varit hos mig.
Han sköter om mig med stor omsorg med sin närhet och värme.

Jättemysigt!
Är så tacksam för att min dotter kom med honom då jag kroknade och blev hemma.

Han är en vårdare lilla Ville.
Så snäll och söt, nära och alltid mjuk och fluffig i sin tigrerade päls.

Min mage är favoritplatsen när jag ligger i soffan och vilar

Han är också en tvättare.
Jättenoga med sin egen hygien och han tvättar även mig.

Roar sig ofta med att tvätta min näsa, haka och kinder, då där alltid finns nå små pepplor att ta bort.
En ren peeling får jag om kvällarna.
Passar jag mig inte så tvättar han sönder huden.

Imorse efter vi gått upp och Ville fått sin frukost, jag mitt morgonkaffe, så såg jag en skugga på toaletten.
På toalettstolen....

Där står Ville med överkroppen nere i toastolen och dricker vatten!!

Himmel vad många tankar hann fara igenom mitt huvud innan fattade mig och frågade vad han höll på med.
Han vänder sig om och ser på mig...
Ser du inte mormor? Jag dricker vatten....jättegott!

Hahaha...jag kunde inget annat än skratt för samtidigt som jag petar bort honom från toastolen så hör jag mitt barnbarns röst..

Nonno! Du glömde stänga toalocket!!
Det måste du göra!!

Där fick Nonno för sitt slarv.
Det är tur att jag är noga med min toalettrengöring men det kändes inte så jättefräscht med vetskapen att denna söta tunga, som tvättat mig på näsan hade kanske stunden innan varit i toastolens vatten.

Man lär sig något nytt varje dag:)

Kommer att berätta för mitt lilla barnbarn om Nonnos slarv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards