Alla inlägg den 2 oktober 2022

Av Sirpa - 2 oktober 2022 01:28

Anlände till det korta tillfälliga dygnsviloboendet i Sysslebäck vid 17.10
Bråttom att parkera och få ur färdskrivarkortet för att få dygnsvilan innan väckning mitt i natten för körning.

Såg till att få i mig lite näring och isäng snarast.
Släkte vid 19.30 tiden och vaknade nyss 00.50 efter att ha sovit djupt och rofyllt.
Jättebra ställe detta när det inte är mycket folk.

Frukost väntar för kollegan nere i köket som han kan fixa till och ta med sig då klockan är så lite
Jag har ju börjat fasta och äter inget
Bara vätska i en veckas tid.

Behöver få ordning på min bråkande mage. Enda sättet.

Vi ställde ju av hans buss och släpet borta där vi ska hämta upp resenärerna så det är bara min buss som står här utanför.
Gick inte att köra in vid boendet.
Alldeles för trångt men jag fick in den på andra sidan vägen i en liten backe.
Det funkar det också.

Straxt ska jag fixa kaffe och ta en kort dusch innan ihoppackning och avfärd.
Får ju inte sätta i färdskrivarkortet innan 02.10
Efter lastning av totalt över 110 resenärer så far vi sedan mot Arlanda.
Planerat stopp i Karlskoga vid rastplats.

Vi kan inte köra hela vägen till Arlanda utan stopp.
Det blir över 5 timmars körning då.
Vi får köra 4 1/2 och måste sen ha rast i färdskrivaren.
Resenärerna behöver besöka toa och sträcka på sig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards