Alla inlägg den 17 oktober 2022

Av Sirpa - 17 oktober 2022 13:22

Det utvecklades till en rejäl förkylning, drt som började med hosta och irriterade luftvägar.

Kom att tänka på att jag under förra veckan kände mig frusen och olustig i kroppen ett par dagar.
Trodde att det berodde på för lite sömn men det var tydligen det här skräpet som var på gång.

Hostade hela resan från Norge igår och var sedan helt färdig när jag landade hemma inatt straxt efter 2. Hörde att det kraxades i bussen också så jag var nog inte ensam om att vara risig.

Rösten nästan helt borta och det smakade blod flera gånger under min körning när jag hostade.
Något gick väl sönder.
Om inte annat så har stämbanden fått rejält med stryk.

Låter som en kraxande gammal gubbe när jag pratar.

Direkt när jag kom hem så tog jag ett Covidtest för att vara på den säkra sidan att jag bara var förkyld.

Rätt snabbt gav testet svar att jag inte hade Covid. Väntade den tid som krävdes för testresultatet och det visade samma.
Kändes bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards