Alla inlägg den 14 februari 2022

Av Sirpa - 14 februari 2022 03:47

Klockan var bara straxt efter 3 när jag vaknade av att det kändes som något höll fast mig i sängen.
Det var jag själv som hade snurrat så i sängen att jag satt fast i nattlinnet som snott sig runt kroppen.
Tog en stund att komma loss då jag även badade i svett.

Säkert värktabletterna som fått mig att svettas i sömnen.
Det var inte varmt i rummet och jag sover med bara ett påslakan på mig, täcket är för tjockt och varmt.

Inte vill jag vakna redan nu när det ligger en jättelång och kämpig arbetsdag framför mig.

Sportlovet börjar nu och det kommer vara fullt med folk överallt. Stress och köer hela dagarna.
Då behövs nattsömnen för återhämtning.

Ska försöka läsa en stund och se om jag somnar om.
Beställde några böcker igår från Bokus som jag hoppas hinner komma hem när jag senare i veckan åker hemåt.
Vill gärna ha med dom hit när jag återvänder den 23/2 och knegar vidare.

Läsningen är skön avkoppling.
Får in hjärnan på annat än jobbet och hemlängtan.

Det är flera böcker med den Isländska författaren Arnaldur Indridason.
Deckare. Mord och försvinnanden på Island de jag hittills läst

Nu har jag en helt annan sorts bok som jag läser.
Funkar den med sålänge jag inget annat har.

Ska upp och jobba 6.30

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards