Alla inlägg den 20 februari 2022

Av Sirpa - 20 februari 2022 16:19

Jag åkte från Duved 17.30 i Torsdags efter arbetsdagen och landade hemma i Etuna 1.20 på natten. 64 mil senare.

Kom isäng vid 2.30 tiden och somnade som en stock.
Sov till 7 innan jag kände att jag inte hade ro att sova mer än så

Dusch, frukost och plock med lite allt möjligt innan det var dags att åka till jobbet i Hallstahammar.
Körde Hallstahammars Hockey till Malung.

Kom sedan hem vid 2.30 på natten till Etuna och min egen säng.
Somnade vid 3 tiden och vaknade redan 8. Korta återhämtningstimmar.

Lördagen gick åt till att bara ta det lugnt.
Tvättade kläder, packade upp grejer från Matsmart som jag tidigare beställt.

Min son kom över några timmar och vi fikade och pratade om hur hans liv såg ut nuförtiden.
Han var ännu trött och medtagen efter att ha haft Covid nyligen.

Tjejerna hade varit i stallet och kom sedan hem så vi hann umgås en stund innan min son åkte hem till sitt

Jag var så grymt trött men kunde inte sova. Kroppen hade tappat sovrutinen fullständigt.
Det slutade med att jag tog en insomningstablett och det gjorde susen.
Sov inatt i 10 timmar utan att vakna en endaste gång.

Så skönt att vara hemma några dagar.
I den egna sängen och egna rummet
Dotter och barnbarn samt alla djuren samlade.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards