Alla inlägg den 21 februari 2022

Av Sirpa - 21 februari 2022 20:27

Små är dom bladkaktusarna som jag har i mitt sovrum men det hindrar inte från att vackra blommor slår ut vartefter.

Av Sirpa - 21 februari 2022 06:47

Jag fick en glad överraskning när jag skulle köra hockeylaget till Malung i Lördags.

Från början var det satt en dubbeldäckarebuss till den körningen men hade nu ändrats till en helt ny treaxlad Setra som företaget alldeles nyligen köpt.

Det var jättekul att träffa mina kollegor som jag jobbade med under Björkstiden och även Transdev.
Nu har gänget gått över till Västanhede.

Bekantade mig med den nya snygga Setran som doftade så gott invändigt.
Som jag njöt av att allt var rent och fräscht.
Såg ut att vara en väldigt lättstädad buss som jag verkligen hoppas på att få köra flera gånger, sedan när jag kommer hem från Åre och jobbar all tid på hemmafronten.

Helt underbart att tyst glida fram på vägen med den nya.

Se bara inredningen! Helt grymt snygg.


Jag är nykär :)

Denna njutning behövde jag verkligen efter den tuffa månad som varit uppe med Skidbussarna på dom hemska vägarna i Duved/Åre.

Få känna på kvalitet och lyx var fantastiskt.
Det bär jag med mig inombords.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards