Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Sirpa - 18 oktober 2015 11:53

Min kropp har inte varit så sugen på riktig löpning på länge.
Det sista, längre passet jag sprang var Göteborgsvarvet i Maj.

Sedan dess har det varit mängder med powerwalk och jogg.

Igår Lördag drog jag igång den långa vandringen tillbaks till löpstegen igen.
Tar det lite i taget med inslag av löpning, kortare sträckor i min powerwalk och jogg.

Bit för bit skall jag tillbaks.
Ökar på sträckorna för varje pass framöver.
Lite i taget så inte knän och muskler slår bakut, utan tränas in i det som komma skall med god styrka och uthållighet.

4:e Juni 2016 skall jag stå beredd och starta i Asics Stockholm Marathon.
Det är mitt stora mål.

Två veckor innan skall jag har fixat Göteborgsvarvet igen:)

Så härligt med dessa två stora mål framför mig.
Träningen är igång från grunden redan och det är bara att fortsätta bygga på vartefter.

Idag Söndag, tar jag en vilodag för att sedan imorgon ge mig ut på en blandad tur igen på ca 1 mil.
Jogg, powerwalk och inslag av löpning.
Så kul!

Har också valt att gå med i TSM Running.
Gänget som tränar i Stockholm.
Utgår från Stadion och jag kommer åka dit vissa Söndagar, när det passar.
Kommer skriva mera om detta.
Vi har Run Off 25/10.
Jag kommer att vara där:)

Nytt kort kommer om några veckor.

Det kommer att bli ett pusslande med arbetstider och allt annat i livet.
Allt går bara man vill:)
Och jag vill!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards