Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Sirpa - 20 oktober 2015 07:47

Nu ligger familjens barn knockade i feber här i huset.

Själv har jag myror i näsan...
Det kryper och känns knepigt i övre andningsvägarna så jag avstår från träning idag.

Skall iväg med min mor på en biltur idag till Lindesberg.
Lägger krafterna på det istället.

Av Sirpa - 20 oktober 2015 07:16

Gick upp ganska tidigt imorse, med tanke på gårdagens press och sent hem, isäng efter 1 inatt.

Bloggade och drack kaffe.
På med träningskläder och stack ut på en rasande powerwalk.
Ville gå ur mig det jobbiga från igår.

10 km blev det i ett tempo som kändes i musklerna.
Kallt och rått ute, grådisigt.

Stretch, dusch och sedan frukost med dotter och barnbarn.Lillan hemma i feber igen.

Sedan satte jag igång och tömde husvagnen på det sista.
Bar in i förrådet.
Andra saker in i huset.
Diskade och tömde toan.Skurade ur vagnen och fixade till den fint.
Ville få ur allt så inget lockade till sig gnagare.

Gick sedan in och fikade innan jag gjorde klart resten.
Skönt att få det gjort.
Kände i kroppen hur mitt träningspass gjort nytta.
Den var trött och ömmade lätt i musklerna.

Senare mot kvällningen kopplade jag på vagnen och min dotter och jag for till Eskilstuna med den.
Ställde av utanför förvaringen och klappade hejdå:)

Den ställer gårdsägaren in själv sedan.

Känns så bra att ha en ordentlig vinterförvaring.
Veta att den klarar sig i perfekt skick.

Hälsade på mitt minsta barnbarn en kort sväng innan vi åkte till Maxi.
Handlade sådant jag behöver imorgon.
Det är en speciell dag då.

Kom hem och gjorde kväller.
Fick mycket gjort idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards