Alla inlägg den 2 oktober 2020

Av Sirpa - 2 oktober 2020 20:59

Idag har jag den första hockeykörningen för Tuna Trafik.

Körde först lite skolbarn från Parken Zoo i Eskilstuna till deras skola.
Sesan full rulle mot Strängnäs för att köra två vändor gymnasieelever från Campus till Resecentrum.
Extra nu under Covid 19.

Efter det bar det av till Åkers Styckebruk för att hämta upp hockeygrabbar.
Tog upp några till i Nykvarn och sedan vidare mot Stockholm.
Utanför Södertälje hade det smällt så vi hamnade i kö ca 20 minuter.

For sedan vidare till Bromma där grabbarna hade match.
Hann ändå i bra tid.


Såg första perioden.
Blev så kall där jag satt så det fick bli bussen resten av kvällen innan hemfärd.

Innan matchen började var jag ute och gick ca 3 km i närområdet.
Skönt att röra på sig.

Vi kommer väl iväg hemåt vid 22.30 tiden.
Så det blir sent hem.
Lämnar av grabbarna och åker vidare hem till depån i Eskilstuna.
Tank, städ, tvätt och sånt inman hemgång.
Bussen ska ut på långresa på söndag så den måste vara toppfin har jag bestämt.

Min chef skickade sms och frågade hur det gick för mig.
Blev nog nöjd med mitt svar

Allt gick ju finfint

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards